Server maintenance for some hours this weekend (19.05. till 21.05.)

Started by Stefan1200, May 17, 2018, 09:23:04 PM

Previous topic - Next topic

Stefan1200

*** English ***
My hoster is doing some server maintenance work on the web server of stefan1200.de this weekend (mostly in the later evening / night hours in the CEST / CEDT time zone). This will affect also the licence check of the JTS3ServerMod Hosting Edition. The planned outage will be shorter than 12 hours, so the running JTS3ServerMod should not be affected. But starting / restarting the JTS3ServerMod process will not work while stefan1200.de is offline. I apologize for the inconvenience.

*** Deutsch ***
Mein Hoster wird einige Wartungsarbeiten am Web Server von stefan1200.de am kommenden Wochenende durchführen (überwiegend in den späten Abendstunden / Nachtstunden in der deutschen Zeitzone). Dies wird auch die Lizenzüberprüfung von der JTS3ServerMod Hosting Edition beeinflussen. Die geplante Ausfallzeit wird kürzer als 12 Stunden sein, wodurch keine Auswirkungen bei einem laufenden JTS3ServerMod zu bemerken sein sollten. Aber das starten / neustarten vom JTS3ServerMod Prozess wird nicht möglich sein, während stefan1200.de offline ist. Ich entschuldige mich für die Unannehmlichkeiten.